Økonomiassistent

Grænseland søger for IPART i Hammel.

Vi søger en økonomiassistent til vores økonomiafdeling. Er du struktureret og omhyggelig – og kan du se dig selv som en del af hverdagen i en ambitiøs produktionsvirksomhed? Så skal du læse videre her.

Vi udvider vores regnskabsafdeling og leder derfor efter dig, der trives med at holde styr på regnskabsafdelingens mange rutiner. Vi har gennem de seneste år oplevet en stor vækst og ser også i de kommende år ind i en periode, hvor der kommer endnu flere spændende opgaver og medarbejdere. Det kræver flere medarbejdere i bogholderiet, og det kunne måske være dig!

 

Din rolle

Med reference til regnskabschefen vil du primært komme til at arbejde med kreditorbogholderiet. Hertil kommer en række øvrige administrative opgaver, som vi kan tilrettelægge efter din erfaring og ønsker. Arbejdsopgaverne vil dermed både bestå af rutinemæssige opgaver, krydret med mere afvekslende ad hoc-opgaver.

Dine opgaver vil blandt andre være:

  • Daglig bogføring og afstemning af kreditorer
  • Administration af internt faktura flow/godkendelser (Kreditor)
  • Afvikling af kreditorbetalinger
  • Afstemning af kreditkortbilag for medarbejdere
  • Øvrige administrative ad hoc-opgaver

 

Din baggrund

Vi forestiller os, at du har en regnskabsmæssig baggrund og gerne erfaring med lignende opgaver. Er du nyuddannet, er vi også åbne for at tilpasse jobbets indhold, så det passer til dit erfaringsniveau.

Du skal være fortrolig med Microsoft Office-pakken, og har du kendskab til e-conomic eller Dataløn, er det en fordel men ikke et krav.

Vi lægger stor vægt på, at du er en person, der tager ansvar for opgaverne og at du arbejder struktureret og detaljeorienteret. Som mindre virksomhed er det samtidig utroligt vigtigt, at vi har et godt fællesskab, så vi vil sætte stor pris på at ansætte dig, der har lyst til at bidrage aktivt til det gode arbejdsmiljø.

 

Ansættelse og vilkår

Løn og ansættelsesvilkår afspejler stillingen, og du vil referere til vores regnskabschef.

Vi gør meget ud af vores fællesskab og glæder os til at modtage endnu en kollega. Vi har både sundhedsforsikring, pensionsordning, massageordning og fælles madordning.

 

Ansøgning

Hvis du synes, at stillingen lyder interessant, så send din ansøgning gennem nedenstående link. Vi gennemgår løbende ansøgninger og lukker opslaget, når vi har fundet den rigtige medarbejder.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til vores eksterne HR Partner Mads Peter Østergaard på tlf.: 21709508.

Tiltrædelse: hurtigst muligt.

 

Om Ipart

Hos Ipart Group arbejder vi sammen i et tæt og uformelt miljø, hvor vi altid er parate til at hjælpe hinanden. Vores arbejdsopgaver kræver, at vi er gode til at arbejde sammen, så du vil altid have et stærkt bagland til at hjælpe dig i hverdagen.

Vi er ca. 60 engagerede og motiverede medarbejdere, der har let ved smil og grin i hverdagen og vi glæder os til endnu en ny kollega, som vil være med på vores udviklingseventyr. Ipart er kåret som Gazelle-virksomhed af Børsen i 2019 og 2020.

Ipart Group er netop blevet købt af Uno-X Mobility, som er en del af Reitan-koncernen. Du kan læse mere om os på www.ipartgroup.dk.